torstai 4. joulukuuta 2014

HAPPY GOLDEN DAYS



Moiii,

Puhelimesta kuvia taas, hirveesti on ehtinyt tapahtumaan. 

Viime vikonloppuna juoksin ympäriini taas ja koin jopa ranskalaisen loton/bingon. Kuulostaa vähän mummojen ja mammojen tapahtumalta, mutta kuitenki oli tosi kiva ilta. Se oli tän jalkapallo klubin järjestämä ja koska mun host-isä on tosi paljon siellä kaikessa mukana niin mentiin sinne. Tapasin uusia oman ikäsii ihmisii taas ja totesin taas kerran et kannattaa vaan lähteä kaikkialle mukaan. 

Olin ranskan tunnilla ja kattelin mun kalenteria. Suomen itsenäsyyspäivä. Aloin miettimään, että miten mun ajatukset Suomea kohtaan on jo muuttunu. Suoraan sanottuna täällä tulee tosi isänmaaliseksi. Oon kuullu muiltaki vaihtareilta samaa kommenttia. Vaikka ei täällä puolella Eurooppaa mikään toimi huonommin ni kyllä se kotimaa vaa on kotimaa aina.

Joulukuukin pääsi yllättämään. Oon yks niistä ku rakastaa joulua ja alotan joululaulujen kuuntelun jo hyvissä ajoin. Kaupat täynnä joulukortisteita ja joulukuusi laitetaan sunnuntaina. (täällä kaikki ihan järkyttyneitä ku kerron että haetaan suomess metsästä kuusi, itse)

Huomen 3kk täällä täynnä, aika lentää, aika sopivalla vauhdilla. Toisaalta pelottaa miten nopeesti kevät menee kun hirveesti lomia ja suunitelmia. 

8 koulupäivää enää ennen lomaa.


iida


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti