maanantai 20. lokakuuta 2014

SEITTÄMÄNTOISTA






Viime keskviikkona täytin huimat 17-vuotta. Sillon en oikeestaan tehnyt mitään erikoisempaa, mutta launtaina sain puhaltaa kynttilät kahesta eri kakusta. Perjantaina alkoi kahen viikon syysloma(!!). Launtaina päivällä syötiin kakkua mun ja hostisän synttäreitten kunniaks, ja hei, onko ees coolia mun synttärikakussa oli macaronsseja?. Sen jälkeen menin Victorian luo tohon viereseen kylään. Victoriasta on tullu tässä ihan lähiaikoina tosi hyvä kaveri mulle. Victorian ansioista mun ranska on myös kehittyny huimasti, koska se jaksaa puhua mun kanssa hitaasti ja syödään tosi usein koulussa kahestaan niin pystyn jopa puhumaan jotain :D. Victorian perhe oli tosi mukava ja mulle sanottiin että oon tervetullu millon vaan sinne, jee. Illaksi menin kavereitten kanssa Lucasen luo juhlistaa mun synttäreitä. Sain jopa pari lahjaaki ja oli tosi huippu ilta! Noi ihmiset on mulle myös tositosi tärkeitä. Kaikki niin mukavia ja ne pyytää mua mukaan juttuihi mikä piristää aina. Mulle tehtiin hieno kakku crêpistä ja laulettiin joeux anniversaire. Katottiin leffoja ja juteltiin viiteen asti aamulla ja 9 lähin hyvin nukkuneena etelään päin host-perheen ja perhetuttujen kanssa.




















Ajettiin tunti pari ensin pont du Gard:iin. Mielettömän upea ja vanha silta jostain roomalaisten ajoilta. Pyörittiin siellä pari tuntia jonka jälkeen ajettiin vielä tunti pari etelään meren rannalle. Ai että oli ihana nähdä merta taas! Suomessa tottunu joka päivä näkemään merta ja täällä ei oo järviä tai merta vaan jokia. Oltiin söpössä pikku kaupungissa, La Grande-Motte. Syötiin, kuvailin ja käveltiin rannalla. Illaksi otettiin suunta kohti kotia ja olin kyllä niin väsynyt. Mut ehkä se kertoo kivasta viikonlopusta?

iida

ps.edelleen 25 astetta lämmintä?!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti