lauantai 26. huhtikuuta 2014

PÄÄSIÄINEN


















Tässä vähän kuvia pääsiäiseltä kun olin Helsingissä. Oli kiva pieni loma tässä kaiken koulun ja muun keskellä!

Oon nyt puhunu sen mun host-siskon kanssa (21-vuotias) vähän enemmän facebookissa, ja tosi hyvällä mielellä oon kyllä menossa siihen perheeseen! Host-sisko oikeen sano yks päivä, että hän oottaa niin paljon et tuun sinne kun hänellä on aina ollu vaan veljiä niin nyt hän saa pikkusiskon (!!!) Olin haljeta onnesta tossa kohtaa, koska toi on just sellanen asia mitä sitä toivoo niitten sisarusten sanovan. Mun äiti oli myös laittanu host-äitille s-postia ja se oli sitten kertonut, että oli käyny ilmottamassa mut sinne mun tulevaan kouluun!! Joku rehtori tai johtaja tai joku (en oikeen ymmärtäny :D) oli sanonut, että he ottaa mielellään mut sinne ja ettei heillä oo ennen ollut Suomesta vaihtaria, eli siis koko niitten vaikutus suomesta on mun hartioilla, hienoa. Voisin tehä tosta koulusta vaikka erikseen postauksen, ja samalla vähän ranskan koulusysteemistä. Host-äiti oli sanonu äitille myös, että voi laittaa sähköpostia niin paljon kuin huvittaa, eli hyvältä vaikuttaa!

Täällä nyt odotetaan innolla ensi viikon orientaatioleiri! Oon myös tosi innoissani nyt lähdöstä, ja kaikki ahdistavat ajatukset on jo kaukana, mutta oon 100% varma että kyllä ne tulee viellä monta kertaa takasin, ja varmaan monin kertaisina..

iida

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti