maanantai 8. syyskuuta 2014

LÄHTÖ JA PARIISI






Hengissä
Perjantaina lähettiin aamulla ajamaan ja oltiin Helsingissä jo seittämältä. Itkin siinä sitten itteni kuoliaaks ku sanoin heipat ja jäin yksin nyyhkyttämään kentälle. Sain AFS:n tyypiltä lentolipun ja sitte muita alkoki ilmestyy jo paikalle. Mentiin istuu turvatarkastuksen jälkeen kahvilaan ja juteltiin kaikenlaista (siitä kuinka kauheeta heippojen sanominen oli).



















Lentokentällä meitä oli vastassa afs:n tyyppi ja raahattiin siinä sitten parisen tuntia kamoja ympäri kenttää ja seistiin kolmessa eri lentokentän nurkassa, koska, noh, ranskalaiset osaa luoda kaaoksen k a i k e s t a. Vihdoin kun päästiin meijän yöpymispaikkaan (hotelli/residenssi?) niin saatiin eväät ja mentiin istumaan isoon saliin varmaan 200 muun kanssa. Perjantaina ei tehty mitään, oltiin vaan. Launtaina oli suuntana Pariisi missä tehtiin perus bussi ajelu ja oltiin noin tunnin ajan Eiffelillä. Iltapäivällä oli pienissä ryhmissä juttelua kaikesta ohjaajan kanssa. Heti sunnuntai aamulla lähettiin eri aikoihin juna-asemalla, riippuen siitä mihin alueeseen kuuluu, joten meijän piti lähteä jo aikasin aamulla. Juna matka meni tosi nopeesti ja ennenku huomattiinkaan oltiin yhteiskuvissa host-perheitten kanssa. Leiri oli loppujen lopuks tosi kiva ja afs oli jaksanu järjestää kaikenlaist pientä kivaa meillä, tehtiin mm. eiffelin edessä iso rinki (150 ihmistä, yhteensä meitä oli 300 leirillä) ja tehtiin sellanen afs tanssihuutojutska. Kuulostaa tyhmältä mut se oli tosi kivaa! 

Oon ollu täällä perheessä nyt kaks päivää ja nää on tosi mukavia! Tehny kaiken mulle valmiiksi ja muutenki on vaan ihania! Ja tänään olin jo koulussaki! Kerron siit pian lisää!

Pari kertaa on koti-ikävä tullu, ja ei sen takii et asiat ois huonosti vaan se 10 kuukautta tuntuu niin pitkältä ajalta mut luulen et tää lähtee tästä nyt menemään ku koulu alko!

iida

ps.olipas paljon huutomerkkejä

2 kommenttia :

  1. Apua tuli ihan kauhee ikävä, tajusin vast nyt ku näin nää kuvat et sä oikeesti oot siellä toisella puolella Eurooppaa. Olin vaa aiemmi sille joo Iida lähtee mut nyt olin vast sillee VOI VITTU SE LÄHTI OIKEESTI. Oikeesti pillitän tääl täl hetkel ja tää on ihan tyhmää mut halusin vaa sanoo et oot tosi rakas mulle ja toivon et sul on maailman paras vuosi siellä. Okei meen nyt kasaamaan itteni XDD mä kyl osaan nää ajotukset niin hyvin, sanon kaiken vast ku oot jo siellä mut ihan sama:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KARPOOOOO!!!!! oot ihana! Oot rakas kans ja hei koht oon siel takasi!! ps.dupatti potter o perseest

      Poista