torstai 10. heinäkuuta 2014

YÖTÖN YÖ






Oltiin kavereitten kanssa telttailee ja ihanaa saada vaan istua ulkona myöhään ilman että jäätyy kuoliaaks. En oo kertonu viellä että miten oon jutellu mun host-perheen kanssa, joten ajattelin vähän kertoa siitä. Sillon kun sain ne tiedot niin seuraavana päivänä ettisin mun host-siskon facebookista, pyysin kaveriksi ja laitoin viestiä, johon kirjottelin jotain siihen tyylliin, että 'ihmettelet varmaan kuka olen, mutta oon tulossa teille vaihto-oppilaaksi ensi syksynä' :D Nytte kun ajattelen niin tosi tyhmästi laitettu, koska nehän mut "valitsi", joten varmaan tiesi mun nimen. Aurélie vastaski samana päivänä heti ( ja sano tietävänsä kuka oon :D). Laitoin myös silloin sähköpostia host-äitille ja hänkin vastas tosi nopeasti. Kirjotin jopa ranskaksi sen spostin, ja englanniksi varmuudeksi myös, koska no mun ranska...... Laittelin viestiä heijän kanssa ja pyytelin muitaki facebookissa kaveriksi. Kevään aikana host-äiti ja äiti laitteli myös spostia toisilleen ja host-äiti hoiteli mun koulu asioita joihin tarvittiin esim. mun kuva bussikorttia varten. Kyllä, mulla on jo bussikortti siellä :D Oon kyllä tosi onnellinen et mun host-perhe on noin toimelias ja hoitelee mun puolesta asioita jo vaikka en oo edes siellä viellä. Kesän aikana oon jutellu Aurélien kanssa jonkun verran ja välillä spostia laitellu host-äitin kanssa. Oon snäppäilly kaikkien host-sisarusten kanssa :D Kaikki vaikuttaa kyllä tosi ihanilta! Oon puhunut nyt ranskaa niitten kanssa ja on ihan sujunu tai ainaki oon saanu sanottuu asiat, hmm google kääntäjä.

iida

ainii, koko host-perhe luulee et mun nimi on Lida :Ddd siellä varmaan lukee jokasessa koulun lapussa sun muissa väärä nimi, mutta ehkä toi ei tuu olemaan mun suurin ongelma :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti